Koulutukset

HUOM! Opetus- ja kulttuuriministeriö tukee Metsästäjäliiton nuorisotoimintaa. Varsinais-Suomen piirin alueella nämä rahat on tänä vuonna suunnattu nuorten kouluttautumiseen. Varsinais-Suomen piirin sivuilla ilmoitetut koulutukset ovat maksuttomia alle 29-vuotiaille varsinais-suomalaisille nuorille, niin kauan kun rahaa riittää. Muistathan ilmoittautua!

Lihanleikkuu koulutus 29.9.2021 klo 18:00
Paikka: Säkyläntie 215, 32560 Virttaa
Max 20 hlöä.
Hinta: 5€ (sis. kahvi ja sämpylä)
Ilmoittautumiset: Sami Kivistö, p.050 59 59 323

************************************************

Riistamakkarakurssi 16.11.2021 klo 17:30
Kosken Eränkävijöiden majalla, Ruonantie 176, Koski TL
Ilmoittautumiset: Seppo Heinonen 040 582 7939
Hinta: 25€
MAKSU TILILLE 12.11.2021 MENNESSÄ!
SML Varsinais-Suomen piiri FI98 5211 0320 0240 07

*************************************************

Metsästäjän Terveys- ja hygieniakoulutus verkossa

Metsästäjän terveys- ja hygieniakoulutuksen voi nyt suorittaa myös verkossa. Huhtikuussa avautuneen verkkokurssin voi käydä omaan tahtiin 30 päivän aikana. Koulutuksen kävijät rekisteröidään Ruokaviraston tietokantaan ja he saavat suorituksesta todisteeksi hygieniakurssin kortin.

Lisätietoja:
www.metsastajaliitto.fi/koulutukset

Elina, puh. 050 468 8917, elina.makelaatmetsastajaliitto.fi

******************************************************

Tuemme lasten osallistumista leireille
Metsästäjäliitto tukee 2000 eurolla lasten ja nuorten osallistumista eräleireille kattamalla osallistumismaksuja. Koronapandemia on kurittanut tasaisesti koko maatamme ja eritoten vaikuttanut lasten ja nuorten harrastamiseen sekä perheiden taloudellisiin tilanteisiin. Haluamme omalta osaltamme auttaa ja tukea lasten pääsyä leirille. Etukäteen sovittuna liitto auttaa lasten ja nuorten osallistumista leireille maksamalla osallistumismaksuja.

Miten voit toimia?
Ole yhteydessä Elinaan sähköpostilla elina.makelaatmetsastajaliitto.fi , jossa perustelet tarpeesi / lapsen tarpeen. Osallistumismaksuja voidaan tukea kokonaan tai osittain. Lopullinen päätös riippuu siitä, kuinka paljon tuen tarpeessa lapsia on yhteensä. Liitto hoitaa leirijärjestäjän kanssa asian.

********************************************************

Riistalaukauskoulu ja Riistalaukaussimulaattori

löytyy täältä: www.metsastajaliitto.fi/metsastajalle/hanki-tietoa/riistalaukauskoulu