Koulutukset

Käytössä 300 m:n rata

****************************************************

Metsästäjän Terveys- ja hygieniakoulutus verkossa

Metsästäjän terveys- ja hygieniakoulutuksen voi nyt suorittaa myös verkossa. Huhtikuussa avautuneen verkkokurssin voi käydä omaan tahtiin 30 päivän aikana. Koulutuksen kävijät rekisteröidään Ruokaviraston tietokantaan ja he saavat suorituksesta todisteeksi hygieniakurssin kortin.

Lisätietoja:
www.metsastajaliitto.fi/koulutukset

******************************************************

Tuemme lasten osallistumista leireille
Metsästäjäliitto tukee 2000 eurolla lasten ja nuorten osallistumista eräleireille kattamalla osallistumismaksuja. Koronapandemia on kurittanut tasaisesti koko maatamme ja eritoten vaikuttanut lasten ja nuorten harrastamiseen sekä perheiden taloudellisiin tilanteisiin. Haluamme omalta osaltamme auttaa ja tukea lasten pääsyä leirille. Etukäteen sovittuna liitto auttaa lasten ja nuorten osallistumista leireille maksamalla osallistumismaksuja.

Miten voit toimia?
Ole yhteydessä Anttiin sähköpostilla antti.makinenatmetsastajaliitto.fi  jossa perustelet tarpeesi / lapsen tarpeen. Osallistumismaksuja voidaan tukea kokonaan tai osittain. Lopullinen päätös riippuu siitä, kuinka paljon tuen tarpeessa lapsia on yhteensä. Liitto hoitaa leirijärjestäjän kanssa asian.

********************************************************

Riistalaukauskoulu ja Riistalaukaussimulaattori

löytyy täältä: www.metsastajaliitto.fi/metsastajalle/hanki-tietoa/riistalaukauskoulu